Informační a komunikační technologie

3 vítězové okresního kola SOČ...

Letošní ročník SOČ začal pro naše studenty velkým úspěchem!

Tři vítězství na okresním...

Naši studenti ovládli přírodovědnou část SOČ

Naši programátoři opět uspěli

Letošní okresní kolo soutěže v programování bylo záležitostí pouze dvou škol a...

Úspěch našich programátorů

Ondra Mašek a Honza Černý v krajském kole soutěže v programování na stupních...

Objevitelský den 2018

Děti se zájmem o zdraví, literaturu, přírodní a technické vědy prožily na Bigy...

Byli jsme v budoucnosti

Exkurze studentů Biskupského gymnázia na festival technologií budoucnosti...

Na Akademii věd nás mají rádi

Opět se nám podařilo získat několik míst pro naše studenty a pedagogy na...

Vědci do středních škol 2016

Program pro naše studenty ve dnech 2.- 4.11. v Jihlavě byl opravdu zajímavý

České hlavičky 2016

Učená společnost Česká hlava PROJEKT nabídla studentům naší školy 45 čestných...

Další vítězství v krajském...

Úspěch v soutěži v programování.

Vím proč

Kreativní mezipředmětová soutěž

Naši přírodovědci ovládli...

Zvítězili jsme v pěti oborech prestižní soutěže SOČ!

Algoritmizace a programování - začátečníci: Scratch
Programování - pokročilí: Python
K výuce používáme i kancelářský balík OpenOffice.org s moduly:

  • Writer - textový editor
  • Calc - tabulkový procesor
  • Base - databáze
  • Impress - prezentace

K výuce počítačové grafiky používáme kromě profesionálních nástrojů od firmy Adobe i volně šiřitelné programy jako je : Gimp, Picasa, Blender

Ke stažení z domovských stránek tvůrců:

scratch PythonOpenOffice Gimp PicasaBlender

OInline generátor barevných schemat:

Color Scheme

Maturitní otázky 2018

sbirka_prikladu_MO-tabulky.zip

IS3 - Tvorba webových stránek

IS3 - Multimédia

IS3_Programovani

IS4 - Počítačové systémy

IS4 - Informace

IS4 - Digitální fotografie

1. ročník - Tabulkový procesor

1. ročník - Textový procesor

1. ročník - Digitální technologie

1. ročník - Počítačové sítě

1. ročník - Komunikace

2. ročník - Databáze

2. ročník - Počítačová grafika