Informační a komunikační technologie

Velký úspěch v logické olympiádě

Velký úspěch v logické olympiádě

03.01.2021 Mgr. Martina Horká
Daniel je 19. nejchytřejší mladík v ČR ve své kategorii

Jak má vypadat ročníková práce

Jak má vypadat ročníková práce

01.09.2020 Mgr. Iveta Dlouhá
Poznámky k tvorbě ročníkové práce

Prázdninová astronomická podívaná

Prázdninová astronomická podívaná

15.07.2020 Mgr. Simona Kadlčíková
Centrum Sluneční soustavy navštívila kometa NEOWISE.

Soutěžíme s roboty

Soutěžíme s roboty

02.03.2020 Mgr. Simona Kadlčíková
V soutěži mladých konstruktérů LEGO ROBOT - 3 místo!

V logické olympiádě z kraje do Prahy

V logické olympiádě z kraje do Prahy

05.12.2019 Mgr. Martina Horká

Programátoři uspěli v krajském kole

Programátoři uspěli v krajském kole

15.05.2019 Mgr. Simona Kadlčíková
Bratři Miervovi se dokázali prosadit v konkurenci studentů průmyslových škol z...

Učíme se od nejlepších

Učíme se od nejlepších

10.05.2019 Mgr. Iva Burešová
Umělá inteligence, média a my

3 vítězové okresního kola SOČ se představují...

3 vítězové okresního kola SOČ se představují...

28.04.2019 Mgr. Iva Burešová
Letošní ročník SOČ začal pro naše studenty velkým úspěchem!

Tři vítězství na okresním kole SOČ !

Tři vítězství na okresním kole SOČ !

10.04.2019 Mgr. Iva Burešová
Naši studenti ovládli přírodovědnou část SOČ

Naši programátoři opět uspěli

Naši programátoři opět uspěli

31.03.2019 Mgr. Simona Kadlčíková
Letošní okresní kolo soutěže v programování bylo záležitostí pouze dvou škol a...

Úspěch našich programátorů

Úspěch našich programátorů

22.04.2018 Mgr. Simona Kadlčíková
Ondra Mašek a Honza Černý v krajském kole soutěže v programování na stupních...

Objevitelský den 2018

Objevitelský den 2018

18.02.2018 Mgr. Iva Burešová
Děti se zájmem o zdraví, literaturu, přírodní a technické vědy prožily na Bigy...

Algoritmizace a programování - začátečníci: Scratch
Programování - pokročilí: Python
K výuce používáme i kancelářský balík OpenOffice.org s moduly:

  • Writer - textový editor
  • Calc - tabulkový procesor
  • Base - databáze
  • Impress - prezentace

K výuce počítačové grafiky používáme kromě profesionálních nástrojů od firmy Adobe i volně šiřitelné programy jako je : Gimp, Picasa, Blender

Ke stažení z domovských stránek tvůrců:

scratch PythonOpenOffice Gimp PicasaBlender

OInline generátor barevných schemat:

Color Scheme

Maturitní otázky 2018

sbirka_prikladu_MO-tabulky.zip

IS3 - Tvorba webových stránek

IS3 - Multimédia

IS3_Programovani

IS4 - Počítačové systémy

IS4 - Informace

IS4 - Digitální fotografie

1. ročník - Tabulkový procesor

1. ročník - Textový procesor

1. ročník - Digitální technologie

1. ročník - Počítačové sítě

1. ročník - Komunikace

2. ročník - Databáze

2. ročník - Počítačová grafika