Informační a komunikační technologie

Dvě první místa v okresním kole v programování mládeže

Dvě první místa v okresním kole v programování mládeže

27.03.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
zasloužený úspěch našich studentů.

Za věděním a zábavou do IQ parku a škody Mladá Boleslav

Za věděním a zábavou do IQ parku a škody Mladá Boleslav

26.03.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
Dvoudenní exkurze v rámci přírodovědného projektu se vydařila.

1. Setkání GDG ve Žďáře nad Sázavou

1. Setkání GDG ve Žďáře nad Sázavou

18.10.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Google Developer Group odstartovalo na "BIGY" přednáškou o Android Wear

Soutěž v programování mládeže 2014

Soutěž v programování mládeže 2014

28.05.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Marek Kadlčík postupuje do celostátního kola soutěže v programování. Bude...

Mezinárodní soutěž Intel ISEF v Los Angeles

Mezinárodní soutěž Intel ISEF v Los Angeles

26.05.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Ve dnech 12. - 16. května se v americkém Los Angeles uskutečnilo, v rámci...

SOČ - Dvě odborné práce postupují do celostátního kola

SOČ - Dvě odborné práce postupují do celostátního kola

29.04.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Velkým úspěchem studentů Bigy skončilo krajské kolo Středoškolské odborné...

Bobřík informatiky 2013 - máme vítěze národního kola!

Bobřík informatiky 2013 - máme vítěze národního kola!

22.11.2013 Mgr. Simona Kadlčíková
V týdnu od 11. do 15. listopadu 2013 proběhla celostátní soutěž zaměřená na...

Forma, rozsah a struktura ročníkové práce  z ICT

Forma, rozsah a struktura ročníkové práce z ICT

23.09.2013 Mgr. Simona Kadlčíková
Forma, rozsah a struktura ročníkové práce z ICT.

Nabídka studijních programů Johns Hopkins Univerzity z USA pro naše studenty!

Nabídka studijních programů Johns Hopkins Univerzity z USA...

24.04.2013 Mgr. Iva Burešová
Biskupské gymnázium navštívili zástupci Johns Hopkins Univerzity z USA s...

Přehled žákovských konzultací komise fyzika, ICT

Přehled žákovských konzultací komise fyzika, ICT

11.11.2012 Ing. David Kuhn
Kdy se můžeme sejít?

Algoritmizace a programování - začátečníci: Scratch
Programování - pokročilí: Python
K výuce používáme i kancelářský balík OpenOffice.org s moduly:

  • Writer - textový editor
  • Calc - tabulkový procesor
  • Base - databáze
  • Impress - prezentace

K výuce počítačové grafiky používáme kromě profesionálních nástrojů od firmy Adobe i volně šiřitelné programy jako je : Gimp, Picasa, Blender

Ke stažení z domovských stránek tvůrců:

scratch PythonOpenOffice Gimp PicasaBlender

OInline generátor barevných schemat:

Color Scheme

Maturitní otázky 2018

sbirka_prikladu_MO-tabulky.zip

IS3 - Tvorba webových stránek

IS3 - Multimédia

IS3_Programovani

IS4 - Počítačové systémy

IS4 - Informace

IS4 - Digitální fotografie

1. ročník - Tabulkový procesor

1. ročník - Textový procesor

1. ročník - Digitální technologie

1. ročník - Počítačové sítě

1. ročník - Komunikace

2. ročník - Databáze

2. ročník - Počítačová grafika