Jak se primáni seznamovali

Primáni hodnotí dva dny společně strávené ve Studnicích

Seznamovací kurz primy

Ve středu večer, když jsem balila batoh, zrovna veselá jsem nebyla. Doopravdy se mně na seznamovací kurz moc nechtělo. I protože jsem tam nikoho neznala. Ráno jsem už stála u školy, bylo docela chladno. Přišla jsem mezi posledními. Po chvilce čekání přijel autobus, všichni si sedli a autobus se rozjel... Docela mě překvapilo, jak byla cesta krátká. Ve vesnici Studnice byla turistická ubytovna. Vevnitř byla docela upravená a čistá. Všichni se vybalili a přišli do společenské místnosti. Představily se nám vedoucí, které vymýšlely hry atd... Chvilku jsme byli vevnitř, a protože bylo hezky, šli jsme ven. Celý kurz svítilo slunce, proto jsme skoro celý den strávili venku. V poledne jsme chodili na obědy, vždy bylo jídlo dobré. Všichni si oblíbili hry: bang, člověče, pexeso atd... Ale hlavně jsme hráli hry seznamovací. Druhý den jsme si zvolili předsedu, sbalili, a čekali na odvoz. Kurz u mě určitě zanechal kladné vzpomínky. Nečekala bych to, ale hodně jsem poznala nových lidí. Myslím, že se kurz určitě všem líbil.

(Linda Kybeková)

4. září jsme se všichni, kromě Veroniky Harvánkové, sešli v 8:00 hod. před školou. Přišly tam i dvě praktikantky Anička a Vanda, které to celé řídily. Ještě tam byl pan učitel Jelínek a pan učitel Humlíček. Chvíli jsme čekali na autobus, když přijel, všichni jsme se nahrnuli ke dveřím a tlačili se dovnitř. Přibližně za 20 min. jsme dojeli na Studnici. Pan učitel Jelínek a Humlíček nás šli nahlásit. Neuběhlo ani 15 min. a už jsme byli ubytovaní. Svolali nás do společenské místnosti a začali jsme se seznamovat. První věc, kterou jsme měli udělat, bylo si napsat jmenovky. Pak jsme psali pravidla, abychom se přiznali, tak do hodiny jsme je stihli všechny porušit. Hráli jsme mnoho her na seznamování. Po hrách jsme šli na oběd. Po obědě byl polední klid. A potom jsme šli ven hrát různé hry, např. bang, evoluce, a další. Na večeři jsme šli po hrách. Pak jsme se celá třída sešli ve společenské místnosti a dívali jsme se na Simpsonovi. Hráli jsme další různé hry až do večera. Večerka byla ve 22:00 hod. Ráno jsme měli budíček v 7:00, ale my jsme se vzbudili dřív. Hráli jsme hry do oběda a po obědě jsme se balili, pak jsme zase hráli hry. Potom přijel autobus a odjeli jsme.

(Sára Hradová)

Na seznamovací kurz jsme jeli do Studnice u Nového Města na Moravě. Jeli jsme autobusem asi 15 min. Hned když jsme přijeli, šli jsme se ubytovat na pokoje. Poté jsme šli do společenské místnosti, kde jsme se společně seznamovali a hráli hry na seznámení. Když jsme dohráli hry, šli jsme zaplnit naše prázdné žaludky. Po velmi sytém obědě jsme odpočívali a šli ven hrát další, tentokrát venkovní hry. Hry nás zaměstnaly až do večeře, po které byl program ve společenské místnosti. Když jsme byli unaveni, šli jsme spát. Ráno jsme se probudili a čekali, až nás pan profesor přijde vzbudit. Když bylo buzení za námi, šli jsme na snídani, která byla velice dobrá. Velmi nasnídaní jsme šli hrát ven další hry. Po hrách byl oběd a po obědě přišla nejsmutnější věc, začali jsme hledat všechny věci a balit se na cestu zpátky. Naštěstí jsme ještě stihli několik společných her a společné foto. Potom už byl vážně čas na odjezd. V autobuse nás čekalo několik klidných minut a byli jsme zpět ve Žďáře.