Informační a komunikační technologie

Další vítězství v krajském kole

Další vítězství v krajském kole

17.04.2016 Mgr. Simona Kadlčíková
Úspěch v soutěži v programování.

Vím proč

Vím proč

10.04.2016 Mgr. Simona Kadlčíková
Kreativní mezipředmětová soutěž

Naši přírodovědci ovládli okresní kolo přírodovědné části SOČ !

Naši přírodovědci ovládli okresní kolo přírodovědné části...

05.04.2016 Mgr. Iva Burešová
Zvítězili jsme v pěti oborech prestižní soutěže SOČ!

Programátoři soutěží

Programátoři soutěží

21.03.2016 Mgr. Simona Kadlčíková
Okresní kolo soutěže v programování.

Informační technologie na Bigy

Informační technologie na Bigy

15.03.2016 Mgr. Simona Kadlčíková
Biskupské gymnázium dává velkou váhu i velký prostor jednomu z...

Máme vítěze celostátní soutěže Bobřík informatiky!

Máme vítěze celostátní soutěže Bobřík informatiky!

27.11.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
David Kuhn ze sekundy získal v letošním ročníku populární soutěže titul "Mistr...

Témata ročníkových prací z informatického semináře

Témata ročníkových prací z informatického semináře

18.09.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
pro školní rok 2015-2016

Přehled úspěchů ve fyzice a ICT

Přehled úspěchů ve fyzice a ICT

23.06.2015 Ing. David Kuhn
Přehled nejdůležitějších úspěchů.

Dvě první místa v okresním kole v programování mládeže

Dvě první místa v okresním kole v programování mládeže

27.03.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
zasloužený úspěch našich studentů.

Za věděním a zábavou do IQ parku a škody Mladá Boleslav

Za věděním a zábavou do IQ parku a škody Mladá Boleslav

26.03.2015 Mgr. Simona Kadlčíková
Dvoudenní exkurze v rámci přírodovědného projektu se vydařila.

1. Setkání GDG ve Žďáře nad Sázavou

1. Setkání GDG ve Žďáře nad Sázavou

18.10.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Google Developer Group odstartovalo na "BIGY" přednáškou o Android Wear

Soutěž v programování mládeže 2014

Soutěž v programování mládeže 2014

28.05.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Marek Kadlčík postupuje do celostátního kola soutěže v programování. Bude...

Algoritmizace a programování - začátečníci: Scratch
Programování - pokročilí: Python
K výuce používáme i kancelářský balík OpenOffice.org s moduly:

  • Writer - textový editor
  • Calc - tabulkový procesor
  • Base - databáze
  • Impress - prezentace

K výuce počítačové grafiky používáme kromě profesionálních nástrojů od firmy Adobe i volně šiřitelné programy jako je : Gimp, Picasa, Blender

Ke stažení z domovských stránek tvůrců:

scratch PythonOpenOffice Gimp PicasaBlender

ICT - Maturitní otázky 2022

  1. Tvorba textových dokumentů, binární reprezentace textu
  2. Šifrování dat, kybernetická bezpečnost
  3. Vzorce a funkce v tabulkovém procesoru
  4. Zpracování dat a empirických závislostí v tabulkovém procesoru
  5. Pokročilé funkce kancelářských aplikací
  6. Digitální technologie
  7. Počítačové sítě
  8. Elektronická komunikace a její vývoj
  9. Databáze
  10. Počítačová grafika, binární reprezentace obrazu
  11. Zvuk a jeho digitalizace, binární reprezentace zvuku
  12. Internet, komunikační protokoly
  13. Principy tvorby webu
  14. Komprese dat
  15. Třídění a vyhledávání
  16. Číselné soustavy a binární reprezentace čísel
  17. Internet věcí a velká data
  18. Algoritmizace a programování
  19. Řídící struktury v jazyce Python
  20. Jednoduché datové typy v jazyce Python
  21. Strukturované datové typy v jazyce Python
  22. Složitost a operační náročnost algoritmů
  23. Umělá inteligence
  24. Licence a autorská práva k digitálním materiálům, informační etika
  25. Detekce a oprava chyb v datech

 

 

OInline generátor barevných schemat:

Color Scheme

Maturitní otázky 2018

sbirka_prikladu_MO-tabulky.zip

IS3 - Tvorba webových stránek

IS3 - Multimédia

IS3_Programovani

IS4 - Počítačové systémy

IS4 - Informace

IS4 - Digitální fotografie

1. ročník - Tabulkový procesor

1. ročník - Textový procesor

1. ročník - Digitální technologie

1. ročník - Počítačové sítě

1. ročník - Komunikace

2. ročník - Databáze

2. ročník - Počítačová grafika