Informační a komunikační technologie

Soutěž v programování mládeže 2014

Soutěž v programování mládeže 2014

28.05.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Marek Kadlčík postupuje do celostátního kola soutěže v programování. Bude...

Mezinárodní soutěž Intel ISEF v Los Angeles

Mezinárodní soutěž Intel ISEF v Los Angeles

26.05.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Ve dnech 12. - 16. května se v americkém Los Angeles uskutečnilo, v rámci...

SOČ - Dvě odborné práce postupují do celostátního kola

SOČ - Dvě odborné práce postupují do celostátního kola

29.04.2014 Mgr. Simona Kadlčíková
Velkým úspěchem studentů Bigy skončilo krajské kolo Středoškolské odborné...

Bobřík informatiky 2013 - máme vítěze národního kola!

Bobřík informatiky 2013 - máme vítěze národního kola!

22.11.2013 Mgr. Simona Kadlčíková
V týdnu od 11. do 15. listopadu 2013 proběhla celostátní soutěž zaměřená na...

Forma, rozsah a struktura ročníkové práce  z ICT

Forma, rozsah a struktura ročníkové práce z ICT

23.09.2013 Mgr. Simona Kadlčíková
Forma, rozsah a struktura ročníkové práce z ICT.

Nabídka studijních programů Johns Hopkins Univerzity z USA pro naše studenty!

Nabídka studijních programů Johns Hopkins Univerzity z USA...

24.04.2013 Mgr. Iva Burešová
Biskupské gymnázium navštívili zástupci Johns Hopkins Univerzity z USA s...

Přehled žákovských konzultací komise fyzika, ICT

Přehled žákovských konzultací komise fyzika, ICT

11.11.2012 Ing. David Kuhn
Kdy se můžeme sejít?

Algoritmizace a programování - začátečníci: Scratch
Programování - pokročilí: Python
K výuce používáme i kancelářský balík OpenOffice.org s moduly:

  • Writer - textový editor
  • Calc - tabulkový procesor
  • Base - databáze
  • Impress - prezentace

K výuce počítačové grafiky používáme kromě profesionálních nástrojů od firmy Adobe i volně šiřitelné programy jako je : Gimp, Picasa, Blender

Ke stažení z domovských stránek tvůrců:

scratch PythonOpenOffice Gimp PicasaBlender

ICT - Maturitní otázky 2022

  1. Tvorba textových dokumentů, binární reprezentace textu
  2. Šifrování dat, kybernetická bezpečnost
  3. Vzorce a funkce v tabulkovém procesoru
  4. Zpracování dat a empirických závislostí v tabulkovém procesoru
  5. Pokročilé funkce kancelářských aplikací
  6. Digitální technologie
  7. Počítačové sítě
  8. Elektronická komunikace a její vývoj
  9. Databáze
  10. Počítačová grafika, binární reprezentace obrazu
  11. Zvuk a jeho digitalizace, binární reprezentace zvuku
  12. Internet, komunikační protokoly
  13. Principy tvorby webu
  14. Komprese dat
  15. Třídění a vyhledávání
  16. Číselné soustavy a binární reprezentace čísel
  17. Internet věcí a velká data
  18. Algoritmizace a programování
  19. Řídící struktury v jazyce Python
  20. Jednoduché datové typy v jazyce Python
  21. Strukturované datové typy v jazyce Python
  22. Složitost a operační náročnost algoritmů
  23. Umělá inteligence
  24. Licence a autorská práva k digitálním materiálům, informační etika
  25. Detekce a oprava chyb v datech

 

 

OInline generátor barevných schemat:

Color Scheme

Maturitní otázky 2018

sbirka_prikladu_MO-tabulky.zip

IS3 - Tvorba webových stránek

IS3 - Multimédia

IS3_Programovani

IS4 - Počítačové systémy

IS4 - Informace

IS4 - Digitální fotografie

1. ročník - Tabulkový procesor

1. ročník - Textový procesor

1. ročník - Digitální technologie

1. ročník - Počítačové sítě

1. ročník - Komunikace

2. ročník - Databáze

2. ročník - Počítačová grafika